Kembali ke halaman UTAMA : Jurnal JL Blogger Mania

Monday, March 17, 2008

Keputusan Minggu Ke-2



Berikut ialah keputusan dan markah peserta bg tugasan minggu ke -2.
Pada minggu ini, markah adalah diberikan oleh Andre.

WHITEDOLFIN

Juri Tetap : 41
Juri Awam : 11

Jumlah : 52

**Pecahan Markah Juri Tetap***

Item Wajib : 10
Tema / Susun Atur Blog : 6
Posting memenuhi kehendak tajuk : 8
Kreativiti : 8
Fakta : 9

Komen:- kalau boleh gambar kambing tu... jgn ler panjang ke bawah satu baris jer... nampak ruang kosong kat sebelah kanan gambar kambing tu... elok buat 3-3 ker.. baru nampak penuh ma.. lagi satu kosong ler kiri kana blog ekekek... hijau jer.. header tu letak ler apa patut.. cam kosong jer...


DASYU

Juri Tetap : 41
Juri Awam : 11

Jumlah : 52

***Pecahan Markah Juri Tetap***

Item Wajib : 10
Tema / Susun Atur Blog : 8
Posting memenuhi kehendak tajuk : 8
Kreativiti : 7
Fakta : 8

komen:- layout simple tapi cantik gak ler... colour blog sesuai laa.. lembut jer aku tgk... kalau boleh ayat nie... yg ada link website jomlayan tu... linkkan terus ler ke jomlayan... kira owg klik jer terus ke jomlayan.. maksud aku ayat bawah nie

UNDILAH SAYA UTK JL BLOGGER MANIA SEKIRANYA ANDA RASA SAYA LAYAK. SILA DAFTAR DIRI ANDA DI
http://www.jomlayan.com UTK MENGUNDI


MASHIMIE82

Juri Tetap : 39
Juri Awam : 13

Jumlah : 52

***Pecahan Markah Juri Tetap***

Item wajib : 10
Tema / Susun Atur Blog : 6
Posting Memenuhi Kehendak Tajuk : 8
Kreativiti : 7
Fakta : 8

komen:- header ko dah lawa dah... takyah tukar lain... cuma bagi aku kretif ler sikit... jgn ler putih jer segalanya... lagi satu bape banyak edit me daa atas tu.. pastu klik kat situ jer tak kemana ekekek...


JEJERZ

Juri Tetap : 41
Juri Awam : 9

Jumlah : 50

***Pecahan Markah Juri Tetap***

Item Wajib : 10
Tema / Susun Atur Blog : 7
Posting Memenuhi Kehendak Tajuk : 8
Kreativiti : 8
Fakta : 8

komen :- aku suka layout porum ko... tapi aku ada masalah dgn font colour yg ko gunakan... contoh colour kuning... aku rasa kurang sesuai utk backgroud putih... so nasihat aku hati hati waktu pilih colour font...


SQUALL_PKA1

Juri Tetap : 38
Juri Awam : 6

Jumlah : 44

***Pecahan Markah Juri Tetap***

Item Wajib : 10
Tema / Susun Atur Blog : 7
Posting Memenuhi Kehendak Tajuk : 7
Kreativiti : 7
Fakta : 7

komen:- selain dari video clip... tak banyak fakta menarik aku baca... aku rasa aku ada masalah ler dgn backgroud ko... atas jer nampak lawa... bawah kosong jer putih.. hehehe


PESERTA YG TERSINGKIR IALAH : Penganjur telah mengambil keputusan bahawa tiada penyingkiran dilakukan pada minggu ini.

No comments: